Pressiteade
1971. aasta alguses otsustas Renault' kontserni tegevdirektor Pierre Dreyfuss (1907-1994) alustada Projekti 134 ning selle auto kabriolettversiooni, mis märgistati kui Projekt 135. Uus keskmoodus auto pidi tulevikus asendama Renault 12 (1969).
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
35 aastat Renault 18 sünnist
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.