Pressiteade
1977. aasta septembris, mitu kuud pärast Renault 14 (1976) esitlust, alustas Billancourti konstruktorite meeskond selle mudeli järglase väljatöötamist. Uue auto turulejoudmine planeeriti 1980ndate algusesse. Ettevotte juhatus soovis mugavat ja funktsionaalset kompaktklassi autot, mida oleks ka tasuv toota. Kasutada plaaniti teistelt mudelitelt tuttavaid mootoreid, käigukaste ja erinevaid mehhanisme, kuid seda täiesti uuel umbes nelja meetri pikkusel kerel, mille loomine tehti algselt ülesandeks Christian Martini meeskonnale, hiljem vottis töö üle Robert Opron.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Renault 11 tähistab 30. juubelit
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.