Pressiteade
 ZOE on Renault’ strateegilise kava „Juhi muutust 2016“ sümbol ning Renault Z.E. valiku esinumber. Mudelis saavad taskukohaste hindade juures kokku kompaktne kujundus ning Renault’ elektriautode loomise kogemus. 2012. aasta Genfi autonäitusel esmakordselt esitletud Renault ZOE joudis Prantsusmaa turule 2012. aasta lopus. Teistesse Euroopa riikidesse jouab see 2013. ja 2014. aasta jooksul.
                    ZOE on Renault’ strateegilise kava „Juhi muutust 2016“ sümbol ning Renault Z.E. valiku esinumber. Mudelis saavad taskukohaste hindade juures kokku kompaktne kujundus ning Renault’ elektriautode loomise kogemus. 2012. aasta Genfi autonäitusel esmakordselt esitletud Renault ZOE joudis Prantsusmaa turule 2012. aasta lopus. Teistesse Euroopa riikidesse jouab see 2013. ja 2014. aasta jooksul. 
                    
                Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
 Renault ZOE: elektriline supermini
                                                Renault ZOE: elektriline supermini
                                             Renault ZOE: elektriline supermini
                                                Renault ZOE: elektriline supermini
                                            Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.