Pressiteade
Sulailmaga kaasnevad märjad teepinnad kujutavad endast olulist vesiliu ohtu ehk haardumise kadumist rehvi ja teepinna vahel paikneva veekihi tottu. „Vesiliug toimib järgneval viisil: pöörlev ratas puutub rehvi all kokku suurema hulga veega, kui see suudab korvale juhtida ning tekitab siis külglibisemist. Kulunud rehvid, suur kiirus ja vee rohkus soiduteel suurendavad külglibisemisse sattumise toenäosust veelgi,” selgitab Renault’ soidukooli juhataja Zbigniew Wesel.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.