Pressiteade
Idee seeriatootmises rahvaautost oli Renault'le tuttav juba 1920. aastate keskpaigast. Järgmisel kümnendil esitles Renault uusi mudeleid Celtaquatre and Juvaquatre, mis mängisid olulist rolli autode laial levikul Prantsusmaal. 1940. aastatel üritatas Renault vaatamata kestvale sojale projekteerida Billancourtis soidukit massidele. 1941. aasta mais sonastasid insenerid Fernand Picard, Charles-Edmond Serre and Jean-Auguste Riolfo projekti pohisuunad. Projekti koodiga 106, mida alustati järgmisel sügisel, toetas salaja ka hertsog Wilhelm von Urach, Renault' täievoliline tehniline juht, kes oli tuntud oma natsi-antipaatia poolest. Enne soda töötas ta teiste hulgas Bugatti heaks Molsheimis Elsassis ning hiljem Daimler-Benzile.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
65 aastat Renault 4 CV sünnist
65 aastat Renault 4 CV sünnist
65 aastat Renault 4 CV sünnist
65 aastat Renault 4 CV sünnist
65 aastat Renault 4 CV sünnist
65 aastat Renault 4 CV sünnist
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.