Pressiteade
 Suve hakul viib Maanteeamet läbi liiklusohutuskampaaniad „Tegijat tunned kiivrist“ ja „Märkan kaherattalist“, mis pööravad tähelepanu ennekoike just jalgrattaga liiklemise ohutusele. „Esimene nimetatud kampaania keskendub noorte jalgratturite ohutusele, juhtides nende tähelepanu kiivri vajalikkusele. Teine aga on suunatud teistele liiklejatele, kes ei arvesta tihti piisavalt jalgratta-, mopeedi- ja mootorrattajuhtidega. Sellises olukorras on onnetus kerge tulema ja kiivri olemasolu tähtsus märkimisväärne,“ kommenteerisid Maanteeameti spetsialistid.
                    Suve hakul viib Maanteeamet läbi liiklusohutuskampaaniad „Tegijat tunned kiivrist“ ja „Märkan kaherattalist“, mis pööravad tähelepanu ennekoike just jalgrattaga liiklemise ohutusele. „Esimene nimetatud kampaania keskendub noorte jalgratturite ohutusele, juhtides nende tähelepanu kiivri vajalikkusele. Teine aga on suunatud teistele liiklejatele, kes ei arvesta tihti piisavalt jalgratta-, mopeedi- ja mootorrattajuhtidega. Sellises olukorras on onnetus kerge tulema ja kiivri olemasolu tähtsus märkimisväärne,“ kommenteerisid Maanteeameti spetsialistid. 
                    
                Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.