Pressiteade
Kui rehv ei suuda liigset vett hajutada, kerkib auto teelt ja kaotab haarduvuse – nonda voib kontroll auto üle täielikult kaduda. Vesiliuna tuntud olukorda pohjustavad kolm pohilist faktorit: rehvide seisund (s.h turvise sügavus ja rehvi rohk), soidukiirus ning soidutee märgusaste. “Kui soidutee on märg, peaks autojuht hoo maha votma ja ettevaatlikumalt soitma, eriti kurvides. Et libisemisest hoiduda, tuleb pidurdada ja rooli keerata üsna ettevaatlikult ja nii sujuvalt kui voimalik,” soovitavad Renault’ soidukooli opetajad.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kuidas vesiliuga teel püsida
Kuidas vesiliuga teel püsida
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.