Pressiteade
Renault' turuosa Venemaal on 6%, millega on selle aasta esimese poole müügiarvestuses saavutatud kolmas koht - kohe Lada ja Chevrolet järel. Renault', Nissani ja Lada turuosa on 34,4% millega ollakse lähedal "Renault 2016 Drive the Change" plaaniga pandud eesmärgile 40%. Renault-Nissan Autovaz allianss koguvoimsus sel aastal on 1.1 miljonit soidukit. Eesmärk on maht aastaks 2016 kasvatada 1.6 miljoni soidukini aastas, mis holmab Izhavto tehase toodangut. Venemaa on Renault' grupi jaoks juba suuruselt neljas turg (2010. aastal oli see 9. kohal).
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.