Pressiteade
Tutvustame täiesti uut hübriid-G 150 4x4jõuseadet:
o
o
o
o
·
·Dusteruuendab ka oma jõuseadmete valikut: hübriid 155 ja poolhübriid 140 on peagitellimiseks saadaval, samas kui uus ECO-G 120 mootor on saadaval aasta lõpuks.
DUSTER JA BIGSTER SAAVAD UUE ÜLIMITMEKÜLGSE JÕUSEADME: HÜBRIID-G 150 4X4
Dacia uuendab Dusteri ja Bigsteri jõuseadmete valikut, kusjuures mõlemale mudelile on saadaval hübriid-G 150 4x4.
See paindliku kütusega 4x4 LPG-hübriid on tõhus, mitmekülgne ja säästlik. Kombineerides ees asuva 103 kW (140 hj) 1,2-liitrise 48 V poolhübriidmootori ja taga asuva elektrimootori, mille maksimaalne võimsus on 23 kW (31 hj), annab see maksimaalseks võimsuseks 113 kW (154 hj), sisepõlemismootori pöördemomendiks 230 Nm ja elektrimootori pöördemomendiks kuni 87 Nm.
Sisepõlemismootor on ühendatud roolilabadega 6-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga ja elektrimootor kahekäigulise käigukastiga, millel on väljalülitatav tagasild.
Kahekäiguline käigukast koos tagumise elektrimootoriga on selles segmendis esmakordne. Madalal kiirusel esimese käiguga sõites annab see ratastele suure pöördemomendi ning aeglustab ka elektrimootorit suurtel kiirustel, säilitades samal ajal taga tugeva haarduvuse kiirustel kuni 140 km/h. Neutraalasend (sidur lahutatud) välistab hõõrdumisest tingitud kao, vähendades kütusekulu 2WD režiimis.
Topeltsiduriga käigukasti käike saab vahetada käiguvahetuslabadega – see on Dacia jaoks esmakordne. See funktsioon on eriti kasulik maastikul, pukseerimisel ja mägedes sõites.
Kuna elektrimootor on ühendatud tagaratastega ja 48 V 0,84 kWh liitiumioonaku laeb aeglustamise ja pidurdamise ajal ise, on jõuseade sageli võimeline töötama täiselektrilises režiimis. Linnasõidutsüklis suudavad Duster ja Bigster hübriid-G 150 4x4 jõuseadmega jääda täiselektrilisse režiimi kuni 60% sõiduajast.
Turul ainulaadne nelikveoline hübriidauto kasutab ära ajalooliselt madalat LPG hinda (0,97 €/l Prantsusmaal seisuga 01.09.25), et pakkuda märkimisväärset kokkuhoidu. See tehnoloogia vähendab jooksvaid kulusid 30% ja CO2 heidet 20 g võrreldes praeguse nelikveolise sisepõlemismootoriga mudeliga.
Kahe 50-liitrise kütusepaagiga, millest üks on bensiini ja teine LPG jaoks, garanteerib Duster kuni 1500 km sõiduulatuse (WLTP tsükkel) ilma tankimiseta.
See 48 V poolhübriidjõuseade optimeerib kütusekulu, olles keskmiselt vaid 7,1*–7,2** l/100 km (LPG) ja 5,5*–5,6** l/100 km (bensiin). CO2 heitkogused on vastavalt 116*–118** g/km (LPG) ja 124*–126** g/km (bensiin).
Tänu taga asuvale elektrimootorile pakub nelikvedu mitmeid eeliseid:
-kaks ülekandearvu, et optimeerida sõidutingimusi 4x4 režiimis kiirusel 0–140 km/h;
-väljalülitatav tagasild hõõrdumise vähendamiseks ja seega ka kütusekulu ning CO2 heite vähendamiseks;
-pöördemoment on koheselt saadaval niipea, kui ees tuvastatakse haarduvuse kadu;
-parem juhitavus nii maanteel kui ka maastikul.
Nende jõuseadmetega on Dusteril ja Bigsteril kuus sõidurežiimi igaks olukorraks:
-Auto, millega sõiduk haldab automaatselt 4x2 ja 4x4 režiimide vahel vahetamist
-Eco maksimaalse säästu tagamiseks, mis käivitub täiselektrilises režiimis ja lülitub haarduvuse kaotamise korral 4x4 režiimile
-Snow, et tagada ohutum 4x4 režiimis sõit vähese haarduvusega teedel
-Mud / Sand pidevalt optimeeritud 4x4 sõitmiseks lahtisel pinnasel
-Lock maastikul sõitmiseks ebatasasel pinnasel madalatel kiirustel
-Hill Descent Control rooli juhtimiseks ja kiiruse stabiliseerimiseks allamäge sõites kiirusega 4–30 km/h.
Hübriid-G 150 4x4 säilitab Dusteri ja Bigsteri maastikuvõimekuse, pakkudes samal ajal paremat juhitavust automaatkäigukasti ja tagaosas asuva elektrimootori abil..
Uus jõuseade Dusterile ja Bigsterile on saadaval aasta lõpuks.
* Duster
**Bigster
UUS JÕUSEADE DUSTERIL
Duster uuendas jõuseadmete valikut, pakkudes rohkem võimsust ja juhitavust, kuid jäädes samas taskukohaseks.
-Hübriid 155 asendab hübriid 140
-Poolhübriid 140 asendab poolhübriid 130
-Eco-G 120 asendab Eco-G 100
Dusterile on nüüd saadaval neli jõuseadet, sealhulgas hübriid-G 150 4x4, mis kõik vastavad EU6e-bis standardile.
Duster hübriid 155. Pärast Bigsterit on Duster nüüd saadaval uue hübriid 155 jõuaseadmega. See ühendab endas 109 hj 4-silindrilise bensiinimootori, kaks elektrimootorit (50 hj mootor ja kõrgepinge starter/generaator), 1,4 kWh võimsusega aku (230 V) ja automaatse elektrilise käigukasti. Sellel on 4 käiku bensiinimootoriga ja 2 elektrimootoritega. See kombineeritud tehnoloogia on võimalik tänu siduri puudumisele.
Regeneratiivpidurduse funktsioon töötab koos akuga, millel on suur energia taastamise võime, ning tõhusa automaatkäigukastiga, võimaldades Dusteril linnas sõita kuni 80% ajast täiselektrilises režiimis. Lisaks käivitub auto alati täiselektrirežiimis.
Hübriid 155-ga saavutab Dusteri kombineeritud kütusekulu vaid 4,6 liitrit 100 km kohta, mis on 8% madalam kui hübriid 140-l, ning CO2 heitkogused on vaid 105 g/km (-7 g/km võrreldes hübriid 140-ga).
Duster mild hybrid 140 See elektrifitseerimise esimene tase ühendab uue põlvkonna 1,2-liitrise 3-silindrilise turboülelaaduriga bensiinimootori, mis põhineb Milleri tsüklil (optimeeritud efektiivsus ja vähendatud pumpamiskadu), 48 V poolhübriidsüsteemi ja 6-käigulise manuaalkäigukastiga.
Hübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit käivitus- ja kiirendusfaasis, optimeerides sõidunaudingut ning vähendades keskmist kütusekulu (5,4 l/100 km) ja CO2 heitkoguseid (122 g/km) ligikaudu 10% võrreldes samaväärse võimsusega sisepõlemismootoriga. Regeneratiivne pidurdamine laeb 0,8 kWh akut osana protsessist, mis on juhile täiesti läbipaistev.
Duster Eco-G 120 Duster on saadaval ka võimsama LPG versioonina (+20 hj), mis on suunatud klientidele, kes otsivad optimeeritud käituskuludega jõuseadmelt suuremat mitmekülgsust. Euroopa vaieldamatu liidrina vedelgaasiga (LPG) sõidukite valdkonnas on Dacia ainus tootja, kes pakub kõigile oma sisepõlemismootoriga mudelitele paindliku kütusega bensiini-/LPG jõuseadmeid. LPG kütusel töötades eraldab uus Duster Eco-G 120 keskmiselt 10% vähem CO2 kui samaväärne bensiinimootor. See pakub kuni 1380 km sõiduulatust kahe kütusepaagiga, mille kogumaht on 100 liitrit: 50 liitrit bensiini ja 50 liitrit LPGd. Paagid on paigutatud pakiruumi põranda alla, et mitte mõjutada pakiruumi mahutavust. Armatuurlaua funktsioon võimaldab kiiret ja sujuvat lülitumist ühelt kütusetüübilt teisele.
UUS SISEVIIMISTLUS DUSTERILE
Koos nende uute jõuseadmete turuletoomisega saab Duster uue interjööri, millel on eksklusiivne polsterdus ja Journey varustustaseme viimistlus. Juhiistmel on nüüd nimmetugede reguleerimise võimalus.
Extreme viimistlusel on nüüd uued mustad valuveljed.
Mõlemad hübriidseadmetega varustustasemed on nüüd saadaval kohanduva püsikiirushoidikuga, mis on Journey mudelil standardvarustuses ja Extreme mudelil lisavarustuses.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
BREAKING NEWS: UUS JÕUSEADMETE VALIK DUSTERILE JA BIGSTERILE: HÜBRI...
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.