Pressiteade
Jalgratturi kiivriks ei sobi iga kiiver. Nimelt jagunevad kiivrid kahte kategooriasse – maantee- ja maastikusoidukiivrid. Nende erinevus seisneb eelkoige aerodünaamikas ning ventilatsiooniavade arvus. Kui maanteekiivrid on aerodünaamilisemad ja väheste ventilatsiooniavadega, siis maastikukiivrite puhul on oluline just suurem ventilatsiooniavade arv. Tihtipeale on maastikukiivid varustatud ka väikese nokaga, mis kaitseb ratturit päikese, pori ning tolmu eest. Oige kiiver peab vastama kvaliteedinormidele ning selle tunneb ära märgi CE EN 1078 järgi. Lisaks peab üks korralik kiiver olema varustatud ka helkurribaga.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Jalgratturi kohustuslik kaaslane – kiiver
Jalgratturi kohustuslik kaaslane – kiiver
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.