Pressiteade
Jalgrattaga soitma minnes peab esimese asjana läbi motlema teekonna – see olgu pigem pikem ja turvaline kui lühike ja ohtlik. Voimalikult palju tuleks kasutada jalgrattateid, voimalusel peaks vältima autoteid ja ristmikke, eriti just reguleerimata ristmike, mis kipuvad jalgratturitele ohtlikud olema. Ainuüksi Tallinnas on jalgratta- ja kergliiklusteid üle 192 kilomeetri, mis muudavad jalgratturite liiklemise linnas tunduvalt ohutumaks.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kevad toob tänavatele jalgratturid
Kevad toob tänavatele jalgratturid
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.