Pressiteade
Soltuvalt kohast oli mudeli turustusel erinevad vormid. Euroopas lähetati Renault 4 valmiskujul teele otse tehasest. Kaugematesse sihtkohtadesse saadeti autod CKD-meetodil (completely knocked down) ning need pandi kokku kohapeal. Monel ettevottel, mis seisis Renault’st eraldi, oli tootmislitsents. Seadused määrasid tihti ära "integratsiooni määra" ehk osade koguse, mis oli vaja kohapealses tehases toota.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Renault 4 tootmine maailmas
Renault 4 tootmine maailmas
Renault 4 tootmine maailmas
Renault 4 tootmine maailmas
Renault 4 tootmine maailmas
Renault 4 tootmine maailmas
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.