Pressiteade
 Renault 4 eellugu algas 1949. aastal Projekt 109 käigus, mis oli ruumikam järglane 4 CV-le. Samas oli projekt aeglane idanema ja septembris 1952 hakkas disainimeeskond otsima alternatiivset lahendust asendamaks 4 CV. Keskenduti kahele olulisele tingimusele: esiteks pidi see olema neljakohaline, samade näitajate ja kütusekuluga kui 4 CV. Teiseks, selle jaehind pidi jääma 300 000 frangi piiresse. Renault' turu-uuringute osakond noudis, et toodetaks erinevaid versioone, sealhulgas rahvaliku hinnaga soiduautot, väiketarbeautot ja kaubikut.
                    Renault 4 eellugu algas 1949. aastal Projekt 109 käigus, mis oli ruumikam järglane 4 CV-le. Samas oli projekt aeglane idanema ja septembris 1952 hakkas disainimeeskond otsima alternatiivset lahendust asendamaks 4 CV. Keskenduti kahele olulisele tingimusele: esiteks pidi see olema neljakohaline, samade näitajate ja kütusekuluga kui 4 CV. Teiseks, selle jaehind pidi jääma 300 000 frangi piiresse. Renault' turu-uuringute osakond noudis, et toodetaks erinevaid versioone, sealhulgas rahvaliku hinnaga soiduautot, väiketarbeautot ja kaubikut.
                    
                Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
 Renault 4 – auto, mis moeldud koigile
                                                Renault 4 – auto, mis moeldud koigile
                                             Renault 4 – auto, mis moeldud koigile
                                                Renault 4 – auto, mis moeldud koigile
                                             Renault 4 – auto, mis moeldud koigile
                                                Renault 4 – auto, mis moeldud koigile
                                            Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.