Pressiteade
Selle aasta jaanuarist juuni lõpuni registreeris brändmüügi kasvu, mis parandas selle positsiooni autobrändide edetabelis ja asetasselle nelja parema hulka.
Renault Master on seitsmendat aastat järjest säilitanud Baltikumi turul juhtpositsiooni kuni 3,5-tonniste tarbesõidukite arvestuses. Tänavu liitub sellega Renault Trafic, mis haarab M-VAN segmendis esikoha.
Pärast selle aasta esimest kuut kuud on Renault' positsioon Baltikumi sõiduautode ja tarbesõidukite müügi edetabelis tõusnud. Bränd oli 5,2%-se turuosaga 4. kohal. Üksikutes riikides – Eestis, Leedus ja Lätis – oli Renault samuti TOP4 hulgas.
RENAULT' EDU SÕIDUAUTODE MÜÜGIS
Võrreldes 2024. aasta esimese poolaastaga oli Renault' sõiduautode müügis Balti riikides muljetavaldav – 32,4% – kasv. See andis brändile edetabelis kuuenda koha.
Lätis registreeriti sõiduautode müügi märkimisväärne kasv – 57%, järgnes Leedu – 29,8% ja Eesti suurenes Renault’ mudelite müük 16%.
Esimese poolaasta edulugude hulka kuulub ka Renault 5 E-Tech Electricu debüüt, mis saavutas Balti turul juba esimese kuuga B-segmendi elektriliste linnaautode seas kolmanda koha. Eestis on see esikohal, Leedus teisel kohal ja Lätis kolmandal kohal.
Renault Captur nautis 2025. aasta esimesel poolel tohutut populaarsust, selle müük peaaegu kolmekordistus (+270,4%). Tänu sellele tugevdas see positsiooni B-segmendi maasturite seas (TOP5, tõustes edetabelis 3 kohta). Mudelit hindasid enim Läti kliendid (müük kasvas 563,6%) ja Leedu kliendid (+379,6%). Eestis kasvas selle mudeli müük 83,3%.
Kasvavat huvi on tunda ka hübriidmudelite valiku vastu. Hübriidsõidukid moodustavad juba 33,4% brändi tootevalikust Balti riikides. Kõige märkimisväärsem tõus registreeriti Eestis +27,2 punkti (53,4% tootevalikust).
RENAULT MASTER JA RENAULT TRAFIC OMA SEGMENTIDES LIIDRID
Tarbesõidukite segmendis säilitas bränd tugeva teise positsiooni.
Renault Master on Baltimaade H-VAN segmendi vaieldamatu liider. Juba mitu aastat on see olnud esikohal nii Eestis kui ka Leedus ning Lätis on see 6 kuu lõikes TOP2 hulgas.
Pärast kuut kuud müüki Balti riikides tõusis Renault Trafic oma segmendis (M-VAN) võitjaks 24,2% turuosaga. See saavutas esikoha Leedus ning teise koha Eestis ja Lätis.
Müügitulemused kinnitavad, et Renault’ kaubikutel on tugev positsioon äri- ja autopargi klientide seas. Autosid hinnatakse vastupidavuse, keretüüpide mitmekesisuse ja elektriversioonide kättesaadavuse poolest.
Aasta esimesel poolel ehitasime järjekindlalt üles Renault' positsiooni moodsa, tõhusa ja elektrifitseeritud brändina. Sõiduautode müügi kasv, hübriidmudelite tugev positsioon ja elektrilise Renault 5 edukas debüüt näitavad, et kliendid hindavad brändi suunda. Samuti on meil hea meel säilitada oma juhtpositsioon suurte kaubikute segmendis. Master on oma segmendi vaieldamatu liider mitte ainult Baltimaade, vaid ka Euroopa turul. – ütleb Tomasz Mróz, Renault' tegevdirektor Poolas ja Balti riikides
RENAULT’ UUED TOOTED 2025. AASTA TEISEL POOLEL
2025. aastal uuendab Renault järjepidevalt oma mudelivalikut. Pärast Renault 5 E-Tech Electricu ja Renault 4 E-Tech Electricu – ikoonilise mudeli moodsa tõlgenduse – edukat turuletoomist, millel on potentsiaali saada linnasõidukite segmendis elektrilise liikuvuse ikooniks, toob aasta teine pool kaasa veel olulisi uusi tooteid, sealhulgas täishübriidse Symbioz E-Tech 160 hj, mis on C-segmendi parimate omaduste kvintessents.
Samuti on plaanis laiendada Renault’ mudelite mootorivalikut. Uued jõuallikad kohandatakse tulevase Euro 6e bis heitgaasistandardiga.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.