Pressiteade
Renault spetsialistide pädevus elektrilise liikuvuse valdkonnas võimaldas 2021. aastal luua täiustatud täishübriidse E-Tech jõuülekande. Rohkem kui 150 patenditaotlusega tehnoloogia põhineb brändi rikkalikel saavutustel vormel 1-s – eelkõige energia taastamise valdkonnas – ning see võimaldas luua tehnoloogia, mis tagab täiusliku tasakaalu sõidudünaamika ja energiatõhususe vahel. Täishübriidne E-Tech on kasutusel paljudes Renault' mudelites, alates kompaktsest Cliost kuni dünaamilise Rafale'ini, pakkudes sõitjatele täiesti uut sõidukvaliteeti.
Pärast täishübriidse E-Tech tehnoloogia debüüti on Renault müünud juba üle 750 000 selle jõuülekandega sõiduki. Bränd on praegu hübriidsõidukite (HEV) müügis Euroopas teine ja 2025. aasta alguses tõusis hübriidide osakaal müügistruktuuris võrreldes 2024. aasta I kvartaliga 7,8% võrra. See on selge märk sellest, et kliendid valivad üha enam lahendusi, mis ühendavad keskkonnasäästlikkuse ja igapäevaelu mugavuse. Täishübriidne E-Tech tehnoloogia on ideaalne pakkumine inimestele, kes pole veel valmis üleminekuks elektriautodele, kuid soovivad kasutada selle eeliseid. Vaikne käivitamine, võimalus sõita 100% elektrilisel režiimil – nii linnas kui ka linnalähedastes piirkondades – ning energia taastamine pidurdamisel ja aeglustamisel muudavad sõidu mitte ainult säästlikumaks, vaid ka palju nauditavamaks.
Renault arendab järjekindlalt oma elektriseeritud mootorite valikut, pakkudes klientidele valikuid, mis vastavad erinevatele vajadustele ja ootustele.
Täishübriidne E-Tech 160 hj – uus tasakaal jõudluse ja säästlikkuse vahel
Vastuseks kasvavale nõudlusele laadimist mitte vajavate hübriidsõidukite järele lisas Renault tootevalikusse uue E-Tech 160 hj versiooni. See ühendab sisepõlemismootori ja kaks elektrimootorit, mida ei pea pistikupesaga ühendama. Tänu täiustatud energiahaldussüsteemile saab sõiduk liikuda elektrirežiimis olulise osa igapäevasest sõidust, eriti linnatingimustes. Renault Capturi ja Renault Symbiozi kapoti all olev uus täishübriidne E-Tech ajam kulutab 100 km kohta 4,3 liitrit kütust (eelmine versioon 4,7 l). Tarbimise optimeerimine tähendab klientidele lisaks kütuse kokkuhoiule, mis võib ulatuda 40%-ni, ka CO₂ heite vähendamist tasemele 98 g/km, näiteks mudelil Symbioz. See on süsteem, mis sobib nii juhtidele, kes eelistavad rahulikku sõitu, kui ka neile, kes soovivad tunda maanteel dünaamilisemat liikumist. Uus 1,8 l täishübriidne 160 hj E-Tech mootor on varustatud 1,4 kWh akuga ning see on saadaval mudelitel Captur ja Symbioz.
Lisaks täishübriidsele (160 hj) versioonile on Symbiozi mudelil saadaval ka poolhübriidne (140 hj) versioon – ökonoomne ja lihtne alternatiiv.
Täishübriidne E-Tech 200 hj jõuülekanne – kaasaegne tehnoloogia ja dünaamiline sõit
Renault on juba aastaid arendanud E-Tech tehnoloogiat, mille kõige mitmekülgsem näide on 200 hj variant. Uus Renault Espace ja Austral on varustatud täiustatud täishübriidse 200 hj E-Tech ajamiga, ühendades 1,2 turbo (130 hj) kolmesilindrilise bensiinimootori kahe elektrimootoriga. Peamine elektrimootor (70 hj) vastutab heitgaasita režiimis sõitmise eest, samal ajal kui teine – käivitusgeneraatori funktsiooniga – toetab sisepõlemismootori käivitamist ja automaatkäigukasti toimimist.
Uus nutikas mitmerežiimiline ilma klassikalise sidurita automaatkäigukast tagab sujuva ja dünaamilise käiguvahetuse ning suurepärase kiirenduse: 0–100 km/h 8,8 s ja 80–120 km/h vaid 6 s (uus Espace). Rakenduse tarkvara vähendab reaktsiooniaega ja kõrvaldab inertsi mõjusid gaasipedaali põhja vajutamise ja dünaamiliste manöövrite puhul.
Ajam kohandab süsteemi automaatselt sõidutingimustega, valides ühe viiest režiimist, sealhulgas täiselektrilise, hübriidse või energia taastamise režiimi. Keskmise kütusekuluga 4,8 l/100 km (heide 108 g CO₂/km, tüübikinnitus tegemisel) võib Espace katta ühe tankimisega kuni 1100 km – ilma akut laadimata.
Poolhübriidne 160 hj – tõestatud klassika, kaasaegse olemusega
Kõigile, kes hindavad traditsioonilist bensiinimootorit, kuid otsivad võimalust saavutada väiksem kütusekulu ja väiksem CO2 heitkogus, pakub Renault 160 hj poohübriidi. See põhineb 1,3 TCe mootoril, mis töötab koos 12-voldise elektrimootoriga, mis toetab sisepõlemismootorit sõidu olulistel hetkedel. Mudelis Austral saadaval olev lahendus ei vaja laadimist ja tagab mõõduka kütusekulu umbes 6,2 l/100 km. Kombineerituna CVT automaatkäigukast ja esirattaveoga on see mootor atraktiivne pakkumine autojuhtidele, kes otsivad kompromissi mugavuse ja tõhususe vahel.
Uus: hüperhübriidne E-Tech 4X4 300 hj – täiustatud tehnoloogia ja muljetavaldav võimsus (saadaval Rafale'il)
Uus Renault Rafale’i mudel avab veel ühe peatüki Prantsuse brändi hübriidseadmete ajaloos, pakkudes hüperhübriidset 4x4 300 hj koos pistikhübriidiga. See on tehnoloogiliselt kõige arenenum Renault’ tootevaliku mootor, mis ühendab 1,2 TCe (150 hj) sisepõlemismootori kolme elektrimootoriga: kaks peamist mootorit (ees- ja tagapool) ning kõrgepingekäivitusgeneraator. 22 kWh võimsusega veoaku võimaldab sõita kuni 105 km 100% elektrilisel režiimil (WLTP) ning täis paagi ja laetud akuga saab Rafale katta kuni 1000 km ilma tankimiseta.
See ainulaadne süsteem pakub fikseeritud nelikvedu, dünaamilist kiirendust (0–100 km/h 6,4 s) ning pöördemomendi jaotuse intelligentset haldamist sõltuvalt teeoludest ja sõidurežiimist. Võimalus sõita puhtalt elektrirežiimis, samuti võimalus funktsiooni „Electric” või E-Save režiim käsitsi aktiveerida, muudab Rafale’i täiuslikuks sõidukiks nii igapäevasteks käikudeks kui ka pikkadeks marsruutideks. Tüübikinnitusandmed kinnitavad süsteemi võimsust – vaid 0,5 l/100 km, kui aku on täis laetud, ja vaid 5,8 l /00 km, kui aku on tühjenenud.
Renault annab juhtidele tõelise valiku, alates tavapärastest säästlikest poolhübriidseadmetest ning tänapäevastest laadimist mitte vajavatest täishübriidsetest E-Tech jõuallikatest kuni täiustatud 300 hj 4x4 pistikhübriidsüsteemini Rafale'il neile, kes soovivad kasutada täiselektrilise sõidu eeliseid ilma kompromissideta.
Renault E-Tech
Renault E-Tech tehnoloogia on uuenduslik lahendus, mis ühendab suure jõudluse erakordse kütusesäästlikkuse ja muljetavaldava sõiduulatusega, moodustades tõelise alternatiivi diiselmootoritele. Tänu suurepärasele paindlikkusele, reageerimisvõimele ja dünaamikale pakub see ka oma klassi parimate elektriautodega võrreldavaid sõiduelamusi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.