Pressiteade
Brändi ajalooline häll Mioveni tehas avati 20. augustil 1968 mudeli Dacia 1100 tootmise käivitamisega Renault R8 litsentsi alusel.
Tehase esimese kolme aastakümne jooksul domineerisid tootmises Renault 12 litsentsi alusel välja töötatud mudelid. Dacia 1300/1310 ja selle erinevaid versioone (1310 Sport, 1320, 1325, Pick-Up) toodeti aastatel 1969–2006 peaaegu 2,3 miljonit ühikut, millest 319 000 olid tarbesõidukid.
Uut põlvkonda mudeleid, mis on täielikult loodud Rumeenias, hakati tootma 1995. aastal nimega Dacia Nova. Selle põhjal arendas Dacia hiljem Supernova (2000. aasta sügisel) ja Solenza (2003. aasta kevadel).
Mioveni tehase ülevõtmine Renault Grupi poolt 1999. aastal avas uue peatüki Dacia ajaloos, mis sai 2004. aastal mudeli Logan turule toomisega rahvusvaheliselt tuntud tootjaks.
57 aasta jooksul, mis on möödunud esimese Dacia auto tootmisest, on Mioveni tehase liinil vahetunud kuus mudelipõlvkonda.
Tootmisrekord kuulub mudelile Duster. 2010. aastal turule toodud ja juba kolmanda põlvkonnana toodetavate sõidukite arv ületab 2,6 miljonit.
Uusim mudel Mioveni tehase tootmisliinil on Bigster, brändi esimene C-segmendi maastur. Juba enne tarnete algust on Bigsteril üle 13 000 tellimuse kogu Euroopas, millest üle 1600 Rumeenia turul.
Dacia on esindatud neljal kontinendil 44 riigis, kusjuures Lääne-Euroopa müük moodustab üle 70% kogumüügist.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.