Pressiteade
•Dacia Duster, Eesti turul jätkuvalt populaarne linnamaastur, saavutas tänavu 26. märtsil turule toodud uue mudeliga esimese seitsme kuu* jooksul väga head müügitulemused.
•Kliendid valisid kõige sagedamini uue Dusteri kõrgeima varustustasemega versioonid – Journey ja Extreme, mis kokku moodustavad 92% müügist.
Dacia Duster säilitab Eesti autoturul tugeva positsiooni ja naudib suurt populaarsust. Uue Dusteri enim valitud versioonid Eestis on Journey ja Extreme – kumbki moodustab 46% müügist (periood 26. märtsist kuni 30. oktoobrini sel aastal). Koos moodustavad need kaks varianti üle 92% uue Dusteri müügist, mis tõestab, et kliendid eelistavad kõrgemaid varustustasemeid.
Kõige sagedamini valitud mootoriversioonid ja värvid
Uue Dusteri enim valitud mootoriversioon on tehasepaigaldusega LPG ECO-G, mis moodustab 40% müügist. Iga neljas klient valis Hybrid 140 ajamiga mudeli, mis moodustab 22% tellitud autodest ning suurenenud huvi ökoloogilisemate lahenduste vastu.
Mis puutub värvidesse, siis valivad kliendid kõige sagedamini Cedar Green ja Schiste Grey värvi Dacia Dusteri, mis moodustavad vastavalt 24% ja 22% kõigist müüdud sõidukitest, rõhutades Dusteri universaalset ja elegantset iseloomu.
4x4 veoga uue Dusteri valis 27% klientidest, mis näitab, et autot hindavad ka inimesed, kes otsivad auto juures funktsionaalsust ja mitmekülgsust.
Uus Dacia Duster on vastavalt brändi filosoofiale ruumikas, tugev ja praktiline ning varustatud tõestatud tehnoloogiatega, olles seega töökindel. Autol on kõik, mida vajate, ja see näeb hea välja. Seetõttu püsib see Eesti turul eraklientide poolt enimvalitud maasturite seas esirinnas.
* Tulemused käesoleva aasta 26. märtsist kuni oktoobri lõpuni
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.