Pressiteade

Jaga

Signatech Alpine Matmut oli FIA kestvussõidul taas teine, lootust on meistriks tulla

• “6 Hours of Shanghai” rallil tuli teiseks auto number 36 ehk Signatech Alpine Matmuti meeskond, FIA kestvussõidu MMi LMP2 võistlusklassi poodiumikohal oldi viiendat korda järjest. • Lapierre-Negrão-Menezesi kolmeliikmelise meeskonna edu taga oli säästlik strateegia, mille kohaselt hoiti kütuse- ja kummikulu kontrolli all. • Võistlusetapp kindlustas Alpinele koha hooaja lõppfinaalis Bahrainis 18. novembril, kus on lootust võita ka LMP2-klassi maailmameistri tiitel.

Autod kogunesid Shanghai ringraja stardijoonele hallides,pilvistes oludes. Auto number 36, Alpine A470 alustas keeruliselt viiendaltkohalt, kuhu oli neid asetanud aeg kvalifikatsioonisõidus.

Võistluse avakurvid olid sündmusterohked ja Nico Müller(auto nr 26) hakkas keset rada autoga pöörlema. Nicolas Lapierre kasutas juhustning sõitis edukalt avaringi lõpuni, jõudes LMP2 võistlusklassis teiselekohale, Bruno Sennati (auto nr 31) järel.

Lapierre jätkas sõitu kütuse ja kummide säästmiseks parimastempos. Sõidujärge üle andes oli ta endiselt teine. Jätkas André Negrão, kellelõnnestus konkruentide survele vastu pidada ja hoiduda ka mitmetestvõistlusrajal toimunud õnnetustest.

Kui pea pool võidusõidust oli läbitud, andis brasiillanesõidukohustused üle Gustavo Menezesile, kes sõitis samuti kaks ringi.Meeskonnakaaslaste eeskuju järgides võttis ka Californiast pärit meeskasutusele ühise strateegia: hoida liidrile nii lähedale kui võimalik, kuidsamas kontrollida kütusekulu ning säästa kumme.

Viimaseks pooleteiseks tunniks istus rooli taha taas NicolasLapierre. Selleks hetkeks olid võistlejad asunud näitama oma tõelist palet.

Nagu auto number 31, mis lõpuks võitis, tegi ka auto number36, Alpine A470, kuue tunni jooksul vaid seitse peatust, samas kolmanda janeljanda koha võitnud autod number 13 ja 38, peatusid kaheksa korda.

Saadud 18 punkti kindlustasid Signatech Alpine Matmutimeeskonnale LMP2 võistlusklassi maailmameistrivõistluste edetabelis kolmandakoha. Prantsuse võistkond jätkab seega tiitlivõistlustel ja nende tulemus jääbesimesele kahele alla vastavalt 23 ja 19 punkti. Üheksas ja selle hooajaviimane võistlus toimub 18. novembril Bahraini ringrajal.

Bernard Ollivier, Alpine tegevjuht: “See on väga tugev teinekoht, mille saavutamiseks tuli palju tööd teha. See nõudis meeskonnalt oskusija pühendumist. Autojuhid hoolitsesid kummi- ja kütusekulu eest ülimalt hästi,nii et hoidsime kuue tunni jooksul ühe peatuse kokku. Kujutan ette, et niimoodisõita võis olla väga keeruline, kuid lõpuks oli strateegiast siiski kasu. KõikSignatech Alpine Matmuti liikmed said oma rolliga imeliselt hakkama ja võivadõhtul uhkust tunda. Sõidame Bahraini usuga võiduvõimalusse. Nagu ikka, annameendast kõik, et hooaega stiilselt lõpetada.”

Philippe Sinault, Signatech Alpine Matmut tiimijuht: “Saavutasime sel nädalavahetusel omaeesmärgi, milleks oli jõuda Bahraini. Meil oli treeningutel raskeid aegu, kuidtegime ka olulisi edusamme ning kvalifikatsioonisõidu viies koht ei peegeldanudmeie tõelist võimekust. Teadsime, et võisteldes tuleb sammu pidada autoganumber 31, mis oli teistest konkurentidest klassi võrra üle. Hästiplaanitudsõit tõi meid normaalsetes rajatingimustes teiseks. Strateegiat ei oleks saanudrohkem optimeerida. Kütusetuli hakkas iga ringi lõpus põlema vahetult ennepeatust! Et see nii toimiks, tuli nii autojuhtidel kui ka mehaanikuteltegutseda veatult ja just seda nad tegid. Seetõttu jätkame ka võistlustules.See saab olema raske, sest lõppvõistlusel sõltume teguritest, mida meie eikontrolli. Kuid anname kõik endast parima, et see oleks edukas!”

Signatech Alpine Matmut nr 36

Nicolas Lapierre: “Teine koht tähendab, et meil läks vägahästi. Usun, et olime meist kiiremaks osutunud auto number 31 kõrval pärastnädalavahetusel tehtud edusamme üks tugevamaid esinejaid. Kuna sellel rajal onmööda sõita raske, siis riskisin kohe algul ning see aitas mul teisele kohaletõusta. Sealt edasi kulges kõik veatult: mehaanikud ja mõlemadmeeskonnakaaslased said oma tööga väga hästi hakkama. Teisel kohal lõpetamineoli parim tulemus, mida oleksime võinud loota ja see jätab meile endiseltväikese võimaluse maailmameistritiitli võitmiseks.”

André Negrão: “Sõidu ajal olin ennekõike keskendunud kummideja kütuse säästmisele. Auto kippus kontrolli kaotama ja pidin hoiduma tagumistekummide ülekuumenemisest, eriti, kuna tahtsime peatusi kokku hoida. Alleslõpupoole julgesin proovida vahemaad meie ja esimese auto vahel vähendada.Jõudsin 30 sekundi kaugusele autost number 31, ma arvan, et see oli sellesvõistlusjärgus väga hea saavutus. Oli tore niimoodi võidelda ja meil oli tõestihea strateegia.”

Gustavo Menezes: “Ütleksin, et tulemus on parem, kuioleksime nädalavahetuse algul oodanud. Nico tegi väga hea stardi, ja Andrépidas sammu, kuni auto mulle üle anti. Minul õnnestus juhtpositsioonil olevauto kinni püüda, kuid tõmbasin siis valitud strateegia tõttu jälle tagasi.Lõppkokkuvõttes oleme teise koha ära teeninud. Bahrainis vaatame aga vaid võidusuunas.”

Edetabel

6 Hours of Shanghai – LMP2

1. Vaillante Rebellion no.31

2. Signatech Alpine Matmut no.36

3. Vaillante Rebellion no.13

4. Jackie Chan DC Racing no.38

5. CEFC Manor TRS Racing no.25

6. TDS Racing no.28

7. G-Drive Racing no.26

8. Jackie Chan DC Racing no.37

9. CEFC Manor TRS Racing no.24

FIA kestvussõidu LMP2 meeskondade karikas

1. Vaillante Rebellion no.31 – 161 punkti

2. Jackie Chan DC Racing no.38 – 157 punkti

3. Signatech Alpine Matmut no.36 – 138 punkti

4. G-Drive Racing no. 26 – 76 punkti

5. CEFC Manor TRS Racing no. 24 – 75 punkti

6. Jackie Chan DC Racing no. 37 – 74 punkti

7. Vaillante Rebellion no. 13 – 70 punkti

8. TDS Racing no. 28 – 53 punkti

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.